lördag 4 juli 2009

Mer åska...

Äntligen är det lite skönare ute, tänk vad ett par grader gör när det är varm ute.
Igår kväll och natt åskade det igen och det var ännu ett förfärligt oväder som härjade över oss.
Än så länge har vi ialla fall inte hört att det varit några olyckor liknande de andra som i onsdags.
Vinden rör sig lite mer idag och det är lite skönare luft, det går ju att andas idag.. *ler*

Jag har gjort ännu ett kort som jag blev ganska nöjd med, men jag vet inte om jag ska skicka med det till min kusin eller om jag ska behålla det..?! Min mamma fyller år snart och det skulle passa henne perfekt... jag behåller det!!

textstämpeln som jag använt kommer från Magnolia liksom vinrankan, jag har färglagt med akvarellfärger för en gång skull, gjorde alltid det förr. Lättare att få de milda fina färgerna.



Det var det... nu ska vi utnyttja det fina vädret och åka ut till vår sommarstuga, får väl se när vi vill åka hem...!
Ha det så bra i helgen många kramar Annacarin


4 kommentarer:

dolcreations sa...

Oh my goodness..this card is so nice! You have done such a beautiful card. The colours and the flowers are fantastic

Lena Katrine sa...

Et nyyydelig kort, i lekre farger, og med vakreblomster og detaljer!

Tusen takk for kjempekoselig hilsen i bloggen min - det setter jeg utrolig stor pris på ;)

Ha en flott ny uke! Klem, Lena Katrine

Bente sa...

Så utrolig masse nydelige kort du lager, herlig fargelegging og flotte detaljer. Dette kortet hadde kjempeflotte blomster - kjempelekkert satt sammen!!
Ha en kjempeflott uke!!
Klemmer, Bente

Aina sa...

Wow, så utrolig mange fine kort du har laget. Jeg er mektig imponert. Du skal nok inn på bloglista mi, ja :O)