onsdag 8 juli 2009

4 årskort

Hej alla ni som tar er tid och hälsar på här hos mig ;)
Sist ni var här och kollade läget talade jag om att vi skulle till kompisar på kvällen, det var så roligt.. måste betätta vad vi gjorde..
Efter att vi grillat, ätit och druckit gott hoppade vi i deras vedeldade tunna!! Det var så skönt 40 grader cellcius, ljummen luft som rör sig lite lagom runt omkring en och duggregn... tror ni det var mysigt eller mysigt... *ler*
det var så skönt!! Det gör vi gärna om...

I morgon åker vi till söderköping (sörping) till min svägerska och hennes familj, det ska bli mycket trevligt. Om vädret tilllåter kommer vi att åka ut med båten, det är en sådan fin skärgård där..!

Jag har gjort ett hello kitty kort till min dotter som fyller 4 år den 11 september.
Hon tycker att den katten är så söt ni vet allt ska vara hello kitty jumprar, väskor, paraplyer...

Köpte en så söt stans (som hon var med och valde ut..) med hello kitty det är sizzix som har den och jag har köpt den på slöjddetaljer. Det är så bra att ha den affären här i stan, nu har de fått in massor av fina julstämplar... ta er gärna tid och titta förbi!


Kantstansen med hjärtan på som jag använt kommer från fiskars även den är köpt på slöjddetaljer. Gjorde en tag inne i kortet med 4 år på, siffror och bokstäver kommer från cuttlebugs hippie chic köpt hos pysselmyran
liksom stämpeln på framsidan: du gör mig glad!



Blad stansen har jag också köpt på slöjddetaljer även den en sizzix,
längst ned har jag en stämpel från Magnolia


den personligastämpeln kommer från prickiform

Ha det så gott till nästa gång!!
Kram Annacarin



2 kommentarer:

Camilla sa...

Hei! Så søtt kort til en 4-åring! Helt perfekt, har selv en niese på samme alder og Hello Kitty er populær:)
Kikket litt mere i bloggen din, og du lager så masse fint!!
Klem, Camilla.

Hanna sa...

Hej Annacarin!
Såå sött kort du gjort, massor av fina detaljer, lilla Hello Kitty är ju för gullig med den lilla rosetten och allt. ;o)
Hon var min stora "idol" när jag var i fyraårsåldern. *ler* :o)

Ha det bra!
Kram,
Hanna