måndag 20 juli 2009

Jag har sådan TUR!!

Kan man ha mer tur än jag??
Jag har fått en award till.. vilken lycka.. den här har jag fått utav Hanna
Tack snälla Hanna för den, den gör mig verkligen glad!!


Självklart ska jag skicka den vidare och första ska självklart gå tillbaka till Hanna, de andra måste jag ta mig lite tid till =)

I fredags blev jag och lilltösen bjudna till ett två-årskalas till sysslingen, och med glädje plockade jag fram mina pysselsaker igen! Nu är allt som det ska *ler*
Så här ser kortet ut som jag gjort till Philip hoppas han tycker om djur det brukar de ju göra i den åldern.


Ett mycket enkelt kort men lika kul att göra!!


Lite myror på insidan...

Tack alla ni som tar er tid att kika förbi här och lämna vänliga ord, det gör mig glad.
Kram/
Annacarin



12 kommentarer:

Hanna sa...

Hej Annacarin!
Åh, vilket gulligt 2-års kort! Är helt säker på att han kommer bli överlycklig när han får det!
Så fint upplägg av kortet, alla sidor är underbart dekorerade.
Önskar att jag själv var bättre på detta med att dekorera insidan och baksidan av korten... håller på med detta just nu och det blir inte alls bra!!! *frustrerad!* ;o)

Ha det bra!
Kramar från Hanna

Unknown sa...

Hei Annacarin!
Så flott blogg du har og du lager nydelige kort! Herlige farger og vakker fargeleging!!!
Har kost meg masse med å scrolle gjennom bloggen din! ♥

Klem,
Jorunn

Christine sa...

Hi Anna this is such a sweet card just perfect, thank you for following me & stopping by my blog.. where is Skara please geography not very good..

Christine xx

Marie-Louise sa...

Åh va fint! Jag har ju precis de pappren men har inte riktigt kommit på hur de ska användas.....nu fick jag lite inspiration, tack! Ha en trevlig kväll! Kram

Christine sa...

Hi again Anna ahhh the home of the Hanglar stamps????? very hard to get hold of they only sell them in Sweden & Norway..have a good evening...

hugs Christine xx

Tiina sa...

Hej! vilken fin blogg du har och jätte fina kort!!

dolcreations sa...

Thank you for visiting my blog. I absolutly love your card. Love the train at the bottom.
Christine

Aina sa...

Åh, for et kjempeflott barnekort! Så mange fine detaljer, og nydelige farger.
Dette ble nok satt stor pris på :O)

Og gratulerer med nok en award!
Det er så fortjent.

Ila sa...

Another well deserved Award!!....your card is Totally Fabulous!!....Hugs, Ila

LenA sa...

Oj,här fanns mycket fint att titta på!
Synd att du inte kunde stanna längre på träffen hade varit kul att få prata lite med dej! Hoppas vi ses någon annan gång!
Blev förresten inte kvar så länge heller, har aldrig varit på träff tidigare så nu är man en erfarenhet rikare! Kanske dags att skaffa en riktig bra packväska???

Sist men inte minst GRATTIS till en välförtjänt Award!

rose-marie sa...

hej.. nja.. höll på med en LO som nästan blev klar.. sen gjorde jag lite pins också.. men mest blev det shopping och tjöt.. hi hi..

mmm.. jag har en tendens at alltid stressa upp mig inför nya saker.. men det släppte så fort jag satt mig ner.. *ler*.. då kände jag mig precis som hemma... marit har jag träffat ett par ggr förut.. å några av de andra såg jag på mässan i våras... men annars var jag helt ny... har tänkt att åka på deras träffar länge, men i brist på bil och körkort, har det varit lite svårt... tur att man har en gullig mamma som ställer upp å kör.. =)

lilla alva fyller 5 i år... tiden går så fort att man knappt hinner med... hon har blivit så stor... =)

kram

Mariann (mais) sa...

Så søtt dette bursdagskortet var - det mønsterarket er herlig.
Klem, Mariann