fredag 15 maj 2009

Mitt första försök!



Hej, detta är mitt första försök till en blogg =)

Har tjatat en tid (låter länge men så illa är det inte, den som väntar på något gott väntar alltid för länge...)på min man för jag är så dålig på detta men nu äntligen...

Jag älskar att vara ute och titta på alla andras sidor, det finns så mycket fint och jag får så mycket inspiration!! Så det kanske inte är så konstigt att jag vill lägga ut mina egna alster ;)

Detta har jag roat mig med idag. Hittade en gammal mapp i plast.







jag ville ha lite finare rygg, jätte kul när jag väl började!

har använt en stämpel från Greeting farm
sedan har jag färglagt med mina promarker pennor,
swirlen kommer från pysselmyran
min stämpel som jag stämplat längst ned kommer från prickiform
det är en av deras personliga stämplar.
detta gick ju bra, kul!






























1 kommentar:

Pati sa...

Dear Annacarin

Thank you very much for your comment on my blog! :-)
Wow, you have beautiful creations. The image from "The Greeting Farm" is adorable. I have to see whether I can buy this one too. :-)

Greetings from Switzerland
Pati