onsdag 20 maj 2009

Börjat tidigt på jobbet idag!



Hej igen!
Idag började vi tidigt på jobbet, vi skulle jobba in den ''röda'' dagen mitt i veckan:)


Sedan har jag och mina tre flickor gjort affärerna osäkra... vi ska på bröllop i helgen och det var lite som skulle inhandlas inför detta.
Min svägerska (yngsta av dem) Ska gifta sig och kortet ligger färdigt här, jag vågar inte lägga ut det ifall hon får för sig att smygtitta:)
Detta bröllop ska bli spännande vi vet att de ska gifta sig på en ö och en båt ska ta oss dit...
Jag får skriva mer om det efter helgen.


Jag tänkte lägga ut ett annat kort i stället
En Sarah kay stämpel som jag är väldigt förtjust i.
Ha det gott tills nästa gång


3 kommentarer:

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

hallo annacarin
your card is just pecious. this is one of my favorite stamps
love
claudia

Andrea, sa...

Beautiful card, the colours are so pretty and perfect with this image. I love all the flowers you have added. have a good day

harga paving block sa...

nice