fredag 22 maj 2009

Fotoalbum från möhippan

Hej igen!

Jag har inte hunnit uppdatera min sida, igår var det så mycket som skulle göras.
Det föll på min lott att göra fotoalbum från möhippan och det är ju hög tid att göra det sista, bröllopet är ju på Lördag:) Men det är ju bara kul att pyssla lite!
Kläder till oss allihop skall ses över, lunch och frukost ska planeras
(Vi ska bo på vandrarhem hela högen, 7 pers så det är ju lite vi behöver ha med oss.


Ett kort har jag gjort med Penny black... finns så många fina ;)


Hinner inte med mer just nu ska se om jag kan lägga ut lite från albumet senare, måste ha lite mer koll på läget först.

Kram Annacarin



2 kommentarer:

Andrea, sa...

Oh what a cute card, the papers are gorgeous colours and I love the image. have a great weekend

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

what a sweet card. i love this PB image so much
have a wonderful weekend