söndag 17 maj 2009

15 årskalas!

Idag har vi firat våra 15 åringar, det har varit ganska fint väder och vi har kunnat sitta både ute och inne!
I förmiddags fick vi lite mer hjälp med vår fasad, ena gaveln är snart täckt med träpanel!

Det blir så bra och det är så skönt när man märker så tydlig skillnad på få dagar.


Jag har hittat bilder på ett kort jag gav bort för ca 2 veckor sedan, ett par kompisar som fyllt år med några veckor emellan.




Jag är väldigt förtjust i mina spellbinders och skulle vilja ha fler!!!
Stämpeln jag använt kommer från wiff of joy jag har köpt den hos scraphörnan
passade på när de höll mässa i skövde den 2 maj.
Jag har färglagt med promarker pennor.
Designarken kommer från maja design, hon har underbara papper.


I morgon vankas det mera jobb så jag får väl gå och knyta mig...=)
Ha' det gött! Annacarin

Inga kommentarer: