onsdag 16 september 2009

Bokmärken..!

Hej, jag har ju hunnit sitta lite med mitt pyssel nu när buset varit dålig.. hon har varit väldigt slö av febern men nu hoppas jag att den feberfria dagen är idag!
Härom dagen satt jag och bloggade runt lite...(den dagen med alltså, hi hi)..och hamnade så småning om hos KortMaja. Hon hade gjort en massa bokmärken och jag blev så inspirerad, Tack!
Jag blev sittande att göra bokmärken ... här kommer de första två.

Just de här har fått motiv från magnolia. Jag har försökt hålla mig till gamla spillbitar...


liten baksida... som vanligt!

Det var kort... ett kort inlägg alltså, hi hi
Många kramar,
Annacarin

3 kommentarer:

Hanna sa...

Hej Annacarin!

Vilka söta bokmärken du gjort! :o)
Smart idé att göra bokmärken av spillbitar - det får jag testa! ;o)
Försöker stoppa in spillbitar lite överallt på mina kort, men oftast är dom ju alldeles för små. ;o)

Hoppas din 4-åring snart kryar på sig!

Ha det bra,
kramar från Hanna

Tiina sa...

Hej!! Jättefina bokmärken, det måste jag prova på göra någon gång...fiffigt att använda spillbitar för såna blir det ju en hel del.

LenA sa...

Så fina bokmärken, bra tips för spillbitarna!

Hoppas önskan om feberfri dag slog in så lilla buset blir bra snart!

Kram Lena