onsdag 12 augusti 2009

Höstkort...

Idag har vi haft mulet, sol, regn, åska... jag tror att blåsigt är det enda vi inte haft, vilket är rätt så skönt i och för sig!
Men vad är detta, det är ju fortfarande början av augusti så det skulle ju kunna vara jättefint väder med bad och varma kvällar!
Jag tycker att det känns ungefär som höst... jag vet.. pessimist tänker ni nu! Men det är lika opålitligt som om det vore höst, så jag gjorde ett höstkort!

Jag använde en greeting farm stämpel som jag köpt hos Marit på Scraphörnan
det är helt klart favoriten av de tre flickorna som var i samma paket.

Har gjort insidan i samma designark som på framsidan men jag har ingen aning om vart jag köpt dem eller varifrån de kommer. Jag tror att jag köpte dem på en mässa ... :) säger ju inget!
På kortets baksida har jag gjort ett träd, lite retro.. men jag tyckte det gick igen med resten av kortet eftersom det var träd på designarken. Och så fick jag med min stämpel att det är JAG som gjort kortet..! Hi hi
Stammen klippte jag ut i lite tjockare papper och drog med en stämpeldyna (med lite skimmer i) på sidorna för att få lite läcker effekt.




Trevligt med lite kortare inlägg! *ler*
De brukar ju bli flera mil när jag kommer igång.
Ha det så gott till nästa gång...
Kram Annacarin


7 kommentarer:

Unknown sa...

oh wow how lovely and so fantastic in colours and layout, looks so pretty with those warm fall colours - fits great to the image.
big hugs, bea

Annita sa...

rigtig flot kort, dejlige varme farver. knus Annita

Hanna sa...

Hej!

WOW, dina kort blir bara snyggare och snyggare! :o)
Och eftersom jag tappade hakan redan första gången jag var inne här, så förstår du säkert hur imponerad jag är nu!
Läckra färger och superfint dekorerat.
Ha det bra,
kramar från Hanna

Anonym sa...

Hei!;D
Kjempe flott kort, herlige farger:D
Ha en fortsatt super duper uke!
Klem Ida:o)

Christine sa...

Wow Anna this is stunning love your Autumn papers, image colouring is brill, it all matches together beautifly...like it a lot...

Christine xx

Jeanette sa...

Your card is wonderful Anna. I love that you have used these colors with this sweet image!
Hugs Jeanette

Aina sa...

Så koselig høstkort! Nydelige farger :O)