tisdag 18 augusti 2009

Ett barns kärlek...!

Hejsan... hittade en stämpel i mina gömmor som jag inte använt på något år, jag tycker mycket om den så jag har ingen bra ursäkt.. *ler*
Det är en liten kille som sitter på stranden och leker med sin nalle och sin båt.
Eftersom det är ett sjö/havs- motiv valde jag att göra kortet i ljusblått, hittade egentligen inte det perfekta papperet men...
Så här blev kortet!

Jag har färglagt med mina promarkerpennor, och upptäkte att jag behöver kompletera några stycken... Jag har tagit lite glitter på blommorna.





Äntligen har solen kommit tillbaka och även om det blåser så känns det riktigt bra att barnen får en bra skolstart. ( det var segt att cyckla i motvind till jobbet... och hem... tror att vinden vänt sig lagom tills jag skulle hem...*ler*)

Tack alla ni som skriver små vänliga ord det är så roligt att läsa =0)
Kram Annacarin


9 kommentarer:

Hanna sa...

Hejsan Annacarin!

Åh, vilket vackert kort!
Älskar ljusblått! Och jag tycker allt att pappret blev perfekt! :o)

Du har fått en liten utmärkelse på min blogg. ;o)
Maila mig din adress på erlandssonhanna@telia.com

Ha det bra!
Stora kramar från Hanna

Aina sa...

Nydelig kort! Motiver er helt herlig, og så flott fargelagt. Lekre farger og detaljer :O)

Marie-Louise sa...

Vilken söt stämpel! Kortet är underbart, jag brukar tycka det är svårt med blått av nån anledning.....men det tycker tydligen inte du! Superfint! Ha det så bra, kram från mig!

Unknown sa...

Nydelig kort i vakre duse farger og så herlig motiv!!!!

Klem,
jorunn

Anonym sa...

Åh, vilken underbar stämpel! Väldigt somrigt och fint kort.
Kram /Hanna

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

what a beautiful card dear Annacarin. i love the image.. so serene and just pretty.

thank you so much for sharing with me what you have done for your kids. i think thats a super sweet idea. something to do with them and invole the kids
hugs
claudia

Anonym sa...

hei;D!!
nydelig kort, skikkelig herlig:D
klem ida:o)

Bev sa...

Such a gorgeous card, the image is so sweet. Beautiful colours and embellishments too x

Bente sa...

Så masse fint du hadde laget siden jeg var innom sist, dette kortet her falt jeg rett og slett pladask for :) Helt utrolig nydelig motiv som er perfekt fargelagt og lekre farger!!
Ha en flott helg!
Klem, Bente