måndag 26 mars 2012

Dopkort Till en Tjej!

Hej på er alla vänner!
Ett litet snabbt inlägg kommer här... sent på kvällen har jag nu äntligen fått chansen att slå ned min ända här! :D
Ett litet barn döptes i Lördags, hennes namn är LIV!
 Jag fick äran att göra kortet vilket jag är jätte glad för!
Tyvärr så är kvaliten på kamerakortet helt kass!
Men jag hoppas att ni ser hur det ser ut ändå....
Ha det gott ALLA vänner,
 jag ska ta mig i kragen och hoppa runt till er en annan dag 
men nu är kudden i min säng alldeles för lockande!
*
God Natt!
Kram Annacarin

4 kommentarer:

Lena sa...

Vilken söt klänning du har gjort. Det där motivet är ju för gulligt. Ha det så gott i solskenet. Här är det sommarvärme idag. Kram Lena

Lene sa...

Hej Annacarin!
Ett jättefint kort och motivet är urgulligt!
Visst är det skönt nu det är lite sol och värme!
Kram lene

Tinas pysselblogg sa...

Sött kort:-)

Lilla Pyssel Inger sa...

Så himla läckert gillar massor :)

STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥