torsdag 8 mars 2012

Äntligen!! Pappas födelsedagskort!

Hej på er alla...
Här i skara vaknade vi till vitt, vitt, vitt... Vi ville ju ha vår!!
Men det är klart att det kan komma mer snö med tanke på att det bara är början på mars.
*
Jag har äntligen fått tillgång till kortet jag gav min pappa när han fyllde år. 
Jag fick ju hjärnsläpp och gjorde det som är alla bloggares fasa...
GAV BORT DET UTAN ATT FOTA!!!
*
Vill passa på att vara med i en utmaning hos Sketshy Colors
Färgerna  man skulle använda var rosa, blå och beige...
 Men nu har jag varit hemma ett par dagar med kraftig förkylning och feber... fattar inte hur orkeslös man kan bli... Nu känner jag mig lite bättre, hade feber i natt men orken kommer tillbaka så sakteliga.
Min mamma tyckte i alla fall att jag skulle få kortet nu så jag hade något stillsamt att göra.
En söt liten hund är nog lite kär i den *ler* 
Ägaren är min svägerska så jag får tacka Maria för lånet av den stämpeln. 
Vet inte riktigt vart i från den kommer skrev inte ned det.
Färglagt med COPIC så klart, man kan verkligen trolla med de pennorna!!
*
Nu ska jag bara sätta mig ned en stund, dricka lite kaffe och sedan surfa runt till er andra en stund!

Kram Annacarin

9 kommentarer:

Lena sa...

Hej Annacarin!
Vilken himla söt stämpel. Jag blev också nyförälskad, hi,hi. Älskar hundar och så sött med fåglarna.
Ja, man blir lika besviken var gång. Våren får ett bakslag. Men till helgen ska det visst blir bättre väder. Krya på dig. Kram Lena

Inger Harding sa...

Åååå dette er jo bare så super søtt Annacarin!!! For et herlig motiv!
Håper du blir frisk snart - god bedring!
Her hos meg er det også vinter i dag etter mange fine vårdager. Håper snøen forsvinner snart!
Ha en fin dag!

klem Inger

Carina sa...

Underbart, sött kort:) Har gjort likadant gav bort kort utan att fota....ibland får man hjärnsläpp!!
Trevlig Helg
Kramisar

Nina sa...

Vackert kort som alltid. Stämpeln blir man ju helt kär i, hunden är ju bara så söt. Krya på dig. Kram Nina

Lene sa...

Hej vännen!
Så snyggt kort och så härlig stämpel!
Ja du, snön kan man vara utan, hade börjat drömma om våren!
Kramizar Lene

❤ Kaia sa...

For ett nydelig motiv !!!!! og for en fargelegging !!!!!
wow, fantastisk flott....
Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken...
Klem fra Kaia

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Annacarin vännen:)

DU ÄR GRYM DU ÄR MAKALÖS :) Det är ingen som jag beundrar så mycket när det kommer till färgläggning av motiv där är du helt outstanding :)

Älskar ditt kort det är så himla snyggt:)

Ha det bäst och var rädd om dig !!

Önskar dig en jättemysig och jättetrevlig lördag och helg:)

STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig vännen:)

VAD GLAD JAG BLIR att jag fick dig på väldigt bra humör:)
Men du är så himla fantastisk duktig så du är verkligen värd vartenda ord ska du veta !!!!

Jättetrevligt att du gillade mina ljus och tändsticksaskar :)
Å jag hoppas du provar på själv för det är verkligen super trevligt att göra dessa ljusen:)
Lycka till:)

Hör av dig om du vill ha en länk där man kan beställa servetter. Jag googlade och hittade ett par stycken där jag har beställt mina servetter i från. Dom jag hittade är så himla bra för man kunde beställa stk vis i stället för hela paket !!!

Önskar dig en jättemysig och jättetrevlig söndag:)

MASSOR MED STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Carina sa...

Vilken bedårande söt stämpel. Aldrig sett tidigare. Snyggt kort. Kram