tisdag 19 april 2011

Hipp Hipp Hurra !!

Idag fyller en kär vän år, bara 25 eller något inte mer... vi är ju snar gamla.. så, kanske 29 - känns också okej! Hi hi

Till oss kom hon på förmiddagen, fick en present och ett kort givetvis!!

Lite lunch och fika i solen... så skönt.

Här är kortet hon fick:

Motivet kommer från lili of the valley, textstämpeln kommer från magnolia liksom blomstansen! Pappren har jag köpt hos Pernillas garn & pyssel här i stan.
Korten är i lite olika ljus, saker framträder olika har jag upptäckt så då la jag ut flera!
Glittret på blommorna syns inte hur jag än har vritt på min kamera eller vilket ljus jag använt.
Jag har använt en penna som ger en lite skirare effekt av glitter ville inte ha glitter som ligger utanpå. Det är så lätt att det tar överhanden över motivet.
Alla bilder går att klicka på för en närbild ifall ni vill se lite bättre.

En bild som inte skulle ligga på det hållet men det fattade inte min dator... he he

Det var ju inte jag som gjorde fel i alla fall... *ler*

Dessa pennor har jag färglagt med! Mycket lättare att lägga ut bilden på dem.

Klicka så ser ni bättre vilka nr jag använt!

Jag önskar er alla en riktigt solig och skön PÅSKHELG!

Veckan har ju börjat bra, hoppas att vädret håller i sig!

*

Ha det gott!

Annacarin

9 kommentarer:

Lena sa...

¨Hej på dig!
Åh, säger jag bara. Vilket vackert kort. Stämpeln är ju bara för söt och vilka härliga färger på kortet.
Jag gillar att ha många följare, så det får du gärna bli två gånger eller fler för mig, ha,ha. Hoppas att ni får en bra Påsk och massor av sol. Kram Lena

Unknown sa...

Helt underbart!!
Älskar din stämpel.
Kram Elin

Fleur sa...

Gorgeous card, your colouring is beautiful
Hugz Fleur xXx

Åza sa...

jättesnyggt kort!!!

Anonym sa...

Jätte snyggt kort!
Kram mamma

Chris_P sa...

Åhh vilket gulligt kort!!!

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig Annacarin:)
Vilket underbart snyggt kort och vilket stämpel motiv:) Är det någon som är mästare på stämpel motiv så är det du:)
Din vän kommer måste ha blivit sååååå glad för detta kortet:)

TUSEN TACK för dina snälla ord hos mig det värmer och betyder jättemycket:)

Önskar dig och dina en riktig trevlig och mysig påsk:)

Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger:)

Gertrud sa...

Hej, en lite sen hälning men iallafall, Glad Påsk! Jag har inte varit närvarande på en vecka så jag tassar runt och ser vad ni har gjort i era bloggar. Alla får högsta betyg :) Ditt kort är bedårande, denna stämpel är så söt. Och du färglägger så snyggt. Ha en fortsatt skön helg, kram Gertrud

Katja/MezzaNotte sa...

Vackra alster du gör!!

Vilka fina färgläggningar du gör dessutom!

Vad är det för pennor? copics?

Ha en fortsatt härlig påsk!