onsdag 13 april 2011

EN AWARD!!

Hej allihop!

Igår fick jag se att jag fått en award!!! Jag blev fantastiskt glad, det var VeronicaLeias blogg som hade sina tankar på bl a. mig när hon skulle dela ut den här!!!

Tack Veronica!

Det här värmde verkligen jag har sett att den cirkulerat och trånat i smyg... hi hi

*

Det finns ett krav när man ger den vidare :

Bloggaren i fråga får inte ha fler än 100 följare.... Jag skulle vilja ge den här till några tjejjer som jag besöker ofta,

och som jag tycker är helt fantastiska på det de gör!

Dessutom har jag försökt kolla om de fått den innan, jag vet ju att man värdesätter att få något sådant här så jag ger den hellre till någon som inte fått den redan!

*

Så flickor ta för er....














Jag hoppas att jag inte gjort bort mig och gett den till någon som inte vill ta emot den...

vet ju att det finns några som inte tycker om att få!

*

I helgen som gått var jag och min familj i Västerås på irstablixtens handbollscup.

Jätte kul, vi fick sova på hotel till vår yngsta dotters stora glädje och till min stora glädje fick vi äta färdig frukost de båda mornarna... he he

Och ska vi fortsätta listan på temat glädje... så kom min dotter Martinas lag på 2:a plats av 28 lag!!! Till deras stora glädje...ha ha OCH våran givetvis!

Så vår början på veckan började med hesa halsar.. ha ha, om ni visste vilken hejjarklack vi var ;)

Nu vet ni varför jag inta varit ute på era bloggar som jag brukar, ska genast ta igen det!

*

Ha det så gött alla som kikar in!

Skriv gärna en rad eller två, det är så kul när någon hälsar på. Nu kan alla skriva...

*

Kram

Annacarin




3 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT GRATTIS till din jättefina Award den är du verkligen värd:) Grattis också till alla andra som du ger den vidare till:)

Ja du veckan och dagarna går fort håller helt med dig:) I bland så hinner jag inte med känns det som!!!
Trevligt att du tyckte om det du såg hos mig när du tittade in, det uppskattas mycket:)Blir jätteglad för dom rader som du lämnat till mig:)
Å tack snälla för stödet om min hjärt ask vi får se om det blir någon vinst hmmmm!!!
Men jag tycker det är kul att vara med så blir det ingen vinst så är det okej det också:)

Önskar dig en jättetrevlig torsdag och ha det bäst:) Kramar från Lilla Inger:)

Lene sa...

hej min vän!
Grattis till den fina Award.
Och stort tack att du gav den vidare till mig! Jag blev jätteglad och ska lägga ut den!
Jag ligger nog lite i överkant då jag har 106 följare... men jag tar emot den ändå!
Tack vännen och ha en härlig dag!
Kram lene

roolz sa...

tack.. =) mmm, vi träffades ju på en scrapträff för länge sen.. utanför skultorp...