fredag 9 oktober 2009

Dopklänningskort!

Hej,
jag vet det var en hel evighet sedan som jag la ut något här, jag hoppas att ni inte tröttnat på att vänta...!?! Jag har haft fullt upp hela veckan och helgen är fullsmockad den med, jag fattar inte att det måste vara så...
Jag fick en beställning på dopkort av en tjej på min mans jobb, jag blev jätte glad. Dels för att jag fick fria händer, alltid kul men också lite nervöst eftersom jag inte känner den här tjejjen och vet vad hon tycker om!
Men också för att jag fick en beskrivning av ett underbart dopkort av Suz , jag var bara tvungen att testa att göra ett sådant!!
Taskiga bilder, jag har lite svårt att få rätt ljus...
Kortet fick gå i färgerna gult och rosa. Jag låter bilderna tala för sig själva...
Just det... tjejjen ska heta Malva ;)
spetsen är en klisterbård... och så lite bling!
Och på en riktig klänning brukar man ju ha en knapp i bak,
så självklart fick det bli en knapp här med!
Det var allt för den här gången hoppas att det inte ska dröja så lång tid innan nästa inlägg!
Ha det gott,
kram Annacarin

5 kommentarer:

Viddan sa...

Du lyckades jättebra - jättefint kort!!
Kram, Lena

Tiina sa...

Hej!!
Ja visst går veckorna fort och helgerna ännu fortare...mycket som ska göras och hinnas med..
Dopkoret är jättefint och blommorna är så fina. Jag gillade julkortet lite längre ner i bloggen, häftigt med puffet.
Ha en bra helg själv ska jag gå ut i skogen och se om jag hittar någon björnmossa. Jag ska försöka göra en krans att hänga i taket.
Höstkramar Tiina

Aina sa...

Åh, så søt!!! :O)

Suz sa...

Åh,den blev ju jättesöt!Så fint dekorerat.
Ha en bra vecka kram Suz

Anonym sa...

Hej AC!
Åh, vilket fint dopkort! Jättefint dekorerat.
Kommer gärna en sväng på fredag om du fortfarande har planer på att pyssla:)
Kram