tisdag 16 juni 2009

Vilken dag...!

Idag har det nog varit en jobbig dag på dagis, Alice har somnat för mig tre gånger nu... Inte så bra det är ju bra om hon somnar i en bra tid till natten. *ler*
Det är ju bara två dagar kvar på dagis nu, sedan börjar vår semester! Så det gör ju inte så mycket om det kommer i obalans... Ska bli så skönt!!

Vet inte riktigt vart min inspiration tagit vägen, jag sätter mig och målar och plockar fram saker till ett kort sedan blir jag sittande där...
Här har jag i alla fall ett kort som jag gjort till en födelsedag,en liten tös från magnolia , Har inte använt den så mycket undrar varför... Färglagt med promarkerpennorna.
Designarken har jag ingen aning om vart de kommer ifrån, hittade emellan någonstans.. *hi hi* Jag har så mycket saker överallt..!


Hipp hipp hurra stämpeln kommer från slöjddetaljer och Grattis stämpeln tror jag kommer från Prickiform jag kan ha fel.


Handgjort stämpeln kommer från Pysselmyran.

Nu ska här bakas rabarberpaj....*Mmm* Jag älskar rabarberpaj!
Med vaniljsås....
Kramar, Annacarin


1 kommentar:

Andrea, sa...

Beautiful card, gorgeous image and I love all the flowers. have a great day