torsdag 11 oktober 2012

Barnkort

Hej på er alla!
Nu var det länge sedan jag gjorde ett inlägg.
Jag har inte gjort så mycket är det värsta... jag har förberett lite julkort och de kommer ju upp här när de är klara.
Jag har ett kort som jag gjort för att sätta i en blomma och ett par barnkort.
 Kortet till blomman har jag gjort av  min nya stans, men jag har kapat den någonstans på mitten

 Barnkorten har jag gjort väldigt enkelt som ni ser. Det är till två killar och tänkte att insektstemat skulle passa bra.
Jag hoppas att jag satt ihop lite fler kort till nästa gång!
*
Jag och mina vänner har beställt copicpennor från Cultpens i England och jag måste säga att det är ett fantastiskt företag!! 
Någonstans under resans gång så åkte vårt paket på en rejäl törn och när det kom fram till mig var två pennor trasiga. Jag mailade till dem och de skickade direkt två nya pennor till oss!!!!!
Tack snälla för god service!
Kan varmt rekommendera dem vi har beställt därifrån många gånger.
*
Jag hoppas att ni har det bra alla ni som tittar in här!
Om ni har lust och orkar så lämna gärna en rad, det är så roligt att läsa!
OCH så hittar jag ju tillbaka till er!
*
Kram


1 kommentar:

Nina sa...

Det är inte alltid lätt att hinna med allt, jag har inte heller gjort så mycket det sista. Dina kort är så härliga, i bland är oftast enkla kort finast tycker jag. Passar på redan i dag att önska dig en trevlig helg. Kram Nina