måndag 6 augusti 2012

LOTV's lille nalle på ett dopkort!

Hej på er!
Här kommer ett litet kort till vår yngsta kusin som döptes för ett par veckor sedan!
Jag lyckades göra en klassiker och skickade iväg kortet utan att fota...
Det är tur att det skulle inom familjen så man kan åka dit och fota!!!
*
Jag satt och valde länge den här gången innan jag bestämde mig för ett motiv. Fattar inte varför det blir så?! Oftast så dyker det bara upp i huvudet men inte den här gången.
Det blev ett motiv från Lili of the Valley. 
 Färglagt med copic. 
 Idag har jag och min man varit uppe med tuppen 05.00... Min mamma och pappa åkte till Danmark på en liten semestertripp tillsammans med goda vänner och jag och min man lovade att vi skulle möta dem där de skulle gå på bussen och köra bort bilarna så de slapp stå på bussstationen. 
En underbart vacker morgon och vi bestämde oss för att ta promenaden på morgonen istället för på kvällen. Vädret är ju så vanskligt så det kanske öser ned i kväll!! 
Det blev 1.1 mil på 96 minuter, helt ok tid! *ler* OCH en underbar morgon!!
*
Jag önskar er alla en härlig vecka!
Kram Annacarin

3 kommentarer:

Lene sa...

hej vännen!
Så fint kort, söt stämpel!
Härlig header du gjort!
Hoppas allt är bra med Er?! kram Lene

Unknown sa...

Vilken underbar stämpel så söt,
jätte fint kort,
Kram Elin

Gertrud sa...

Hej Annacarin, alltid roligt när du har hälsat på :) En söt stämpel som är perfekt till dopkort. Jag brukar ha beslutsånger när det gäller papper. Så jag har en hel del spillbitar bara för att jag skär mycket i pappren ibland :)På tal om regn, det var så soligt när jag kom hem från jobb. Men nu 1 timme senare vräker regnet ner, hopplöst. Men vi har vår hobby som alltid står och väntar :) Ha det bra och var rädd om dig, kram Gertrud