tisdag 10 januari 2012

Jippi årets första utmaning!

Hej på er!
I går började det snöa här i skara och i morses när vi gick upp hade det kommit ned ca 10 cm snö... 
ja, ska det komma kan det göra det nu medans det fortfarnde är mitt i vintern! 
Alice är jätte glad för all snö!
*
Här kommer bidraget till min första utmaning för i år!!
Det är Nordsalten Hobbyklubb Utfordringsblogg som har utmaningen -Girlish-
 
 Så detta borde väl passa rätt så bra tror jag! *ler*
Det är en liten nellie snellie flicka från Funky Kits.
 Hon är färglagd med copics:
Hud: E 50, 51, 53  
Kinder: R 11, 32
Halsduk & Hjärta: R 81, 85, RV 69
Det ljusa rosa: RV 000, 02, 10
Det grå: C 1, 2, 3, 5, 7
 Ett stafli kort...
 Stämplade hälften av en text på en tag och sedan resten på en annan tag.
 Tyckte att det blev bättre då det inte blev så långt.
Det var allt för idag!
Hoppas att det blir en bra vecka för er alla! 
Har förstått att det snöat i stort sett hela Sverige så kör försiktigt!
*
Kram Annacarin

7 kommentarer:

Lene sa...

hej vännen!
Så härligt kort och en jättefin stämpel!
För min del får snön gärna försvinna, jag är inte kompis med den!
Ha en bra dag i morgon!
kram lene

Gunn`s Kort sa...

Så nyyyydelig:) Et søtt stempel, flott fargelagt og pyntet.
Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.
Klem Gunn

Carina sa...

Vilken underbar liten söt stämpel och fint kort.
Det snöade här igår, men idag är det grönt och sol.Kram

Inger Harding sa...

Wowwww for et lekkert kort Annacarin!!!
Motivet er bare herlig og nydelig fargelagt!
Ha en fin kveld.

♥ Inger

Tiina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tiina sa...

Hej Annacarin!

Vilket fint kort du har tillverkat, fin tag.
Ja visst var det på tiden att snön kom, barnen är överlyckliga, nu kan de åka skidor och göra snögubbar.
Kram Tiina

Mia sa...

Urgulligt kort!!!
Lycka till i utmaningen.
Har precis börjat måla med copic själv! Tycker det är jättekul, fast jag inte är så duktig på det än. Men övning ger färdighet sägs det ju! :)
För min del får gärna snön lysa med sin frånvaro! Jag håller med Lene där: Nu vill jag ha vår!!