måndag 19 december 2011

En riktigt God Jul och Gott Nytt År!!

Hej på er alla!
En aning lång paus har det blivit nu, tänkte nog att jag skulle kommit igång lite bättre med mitt pysslande efter den stressiga höst som det varit hos mig... Men det har jag inte och jag har inte gjort så många kort...
Detta motiv färglade jag igår och med det får jag önska er en 
riktigt härlig God Jul och Gott Nytt År.
Inser mina begränsningar och tar en lite längre paus.. *ler*
Motivet är inte monterat, men det jag tycker är roligast är ju att färglägga!! 
DET ÄR LIVET!!
*
Många KRAMAR till er alla!
Annacarin

8 kommentarer:

Gertrud sa...

Ha en skön helg, alla tar nog en liten paus nu. Så ses och hörs vi efter jul o nyår. Ha det gott, kram Gertrud

Lena sa...

Så gullig stämpel! och jättefint färglagt!!!
God Jul och Gott nytt år!

Kram Lena

Leia sa...

Vilken ljuvlig stämpel och din färgläggning är bara WOW!!!

Ha en underbar Jul och ett gott nytt år!
Kramelikram

Carina sa...

Vilken söt stämpel.
God Jul och ett Gott Nytt År önskar jag dig Kram

Carina sa...

Så fint målat och motivet är så sött:)
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!
Kramisar

Lene sa...

hej vännen!
Jag säger varje år att... nästa år ska det inte bli så många julkort! I år har det blivit lite annat jag har gett bort, men det blir bara för mycket ibland!
Ha en riktig God Jul och Ett Gott Nytt År!
Kram Lene

Åsa/asamia sa...

Å vilka söta små pingviner!
Kul att du är tillbaks igen.
Vill passa på att önska dig ett Gott Nytt år!!

Lena sa...

Gott Nytt År önskar jag dig. Kram Lena