tisdag 31 maj 2011

3 student kort vill vara med och tävla.. ;)

Hej Allihop!
Jag brukar ha som regel att aldrig lägga ut ett beställningskort innan jubilaren har fått det. Men den här gången tänker jag frångå det... x 3 ...!
Anledningen är att jag vill vara med och tävla med mina studentkort hos BIGGAN
Först ut är detta kort, inte traditionsenligt på något sätt är jag rädd... motivet kommer från Mo Manning och är färglagt med mina copic :) Vill också passa på att anta utmaningen hos Mo's Challenge med detta kortet det är ju alltid roligt att utmana andra! :)
Student mössan har jag knåpat ihop själv, för jag hittade inget som jag tyckte passade in på kortet.
Insidan ... ''Grattis till studenten, hurra vad du är bra'' är en stämpel som jag köpt på Pysselmyran.
Det andra kortet är ett kort till en kille! Motivet har jag hittat på Sassy cheryl och är också färglagt med copic. Papperen kommer från Maja design. Passar perfekt med tanke på texten... ''Det skrivna består'' Hoppas det består i hjärnkontoret på våra studenter *ler*
Insidan!
Det tredje kortet är gjort som ett stafflikort. Motivet kommer från lili of the valley
Och är färglagt med ... copic!! :)
Papperen kommer från Maja design.
Här har jag satt dit en student mössa i uppslaget på kortet, tillsammans med studentvisan. Visan är med på alla kort, vad vore en student utan visan...?
Det blev ett långt inlägg... hoppas att ni inte tröttnat utan har följt med ända till slutet! :)
Nu får jag snabba mig om jag ska hinna länka till mina bilder hos Biggan...
*
Alla kommentarer ni lämnar är så uppskattade!! Tack snälla ni för att ni tar er tid.
Ni vet väl att det går att lämna kommentarer fast man inte har en blogg?!
*
Ha det gott!
Kram Annacarin

Hej igen! Jag har fått mail från flera av er att det inte går att lämna kommentarer... Jag har 2 tips! Jag har själv råkat ut för eländet och man blir ju så frustrerad...

1. När du ska kommentera ett inlägg,klicka på google-konto i "Välj profil" och skriv sedan din adress och lösenord som vanligt . Under det finns en ruta där det står Fortsätt vara inloggad. Har du ett kryss i den rutan klicka bort det.
Det brukar visst hjälpa.
(kopierat av en annan blogg vän!)
2. Man kan använda sig av google chrome som är en väbläsare. Vi har både det och explorer inlagt i vår data och jag upptäckte att det funkade bättre med google chrome.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Helt underbara studenkort,
det översta älskade jag.
du är super duktig på att färglägga,
vad använder du?
Vill också lära mig.
Kram Elin

Gertrud sa...

Vilka härliga studentkort, var och en på sitt vis. Du har hittat underbara stämplar. Ha en skön långhelg och vi önskar alla solsken och värme. Kram Gertrud

Helena sa...

Som vanligt är det helt otroligt fina kort.....Ha det gott min vän, vi ses ju på söndag om inte förr! Kram Helena

Lene sa...

hej Anna Carin!
tack snälla rara du att du bryr dig! nej jag har inte mått så bra, men blodtrycket har börjat gå ner och det är skönt!
Jag hade en bloggpaus för en tid sen då jag hade ont i en axel..Pust och stön.. det har jag än. Jag har egenligen datorförbud en tid då jag har haft så ont att jag inte kunde löfta armen. Jag försöker hålla det, blir bara några kommen- tarar per dag! Hoppas allt är bra med dig vännen?!
Underbara kort du gjort, älskar stämpeln på det i mitten!
Jag tror det var du som frågade om tekannakortet?? Jag har en mall om du vill ha den!?
Ha en underbar helg min vän och var rädd om dig1
Kram lene

Fleur sa...

Wow you've been busy, all your cards are stunning
BIG HUGZ Fleur xXx

Lena sa...

Hej på dig!
Vilka fina studentkort du har gjort. tycker om dom alla. Så härliga stämplar. hoppas du njuter av sol och värme och ha en bra fortsättning på helgen. Kram Lena

Pat sa...

Oh how sweet! I love this little darlin! Your coloring is so beautiful! And your DPs are just the perfect backdrop for this little sweetheart! I'm so tickled that you've joined us for this week's fun challenge at Mo's! hugs. Pat Frank

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig AnnaCarin:)

Du är makalös duktig på dom kort du skapar dom är en fröjd för ögat att titta på:) Super snygga är dom alla i hop:) Dom kommer bli mycket uppskattade det är jag säker på:)
Gillar ditt val av stämpel motiv och sen ditt sätt att färglägga dina motiv du är jo drottningen på färgläggning:)

Vi var ute med Segelbåten i helgen som var och det blev en helt underbar tur:) Vi hade så himla tur med vädret så det var hur mysigt som helst:)

Önskar dig en jättetrevlig kväll:)

Ha det bäst och var rädd om dig och massor med kramar från lilla vännen Inger:)